Canım sezeryanın bir sürü handikapı oluyor maalesef. Ama benim fark ettiğim birkaç şey oldu. Mesela uzun süre lavaboya girmessem çok ağrım oluyor, biraz ayaklarımı üşüteyim sızlamaya başlıyor, hele baza gibi ağır bir şey kaldırayım günlerce ağrım oluyor şiddetli. Sende kendine dikkat et doktor birşey yok diyorsa muhakkak benim gibi seninde canını yakan bir hareket yapıyorsundur