Selam herkese
doktorumuz oğluma (8 aylık) gaviskon şase verdi sabah 2 paket kullanmak için fakat nasıl alınacağını belirtmedi prospektüsünde yazıyor dedi telefon aracılığı ile görüştüğümüz için net bilgi almadım e bugünde ulaşamıyorum sanırım resmi tatilde sizlerden bilen varmı en azından fikir olur bna şimdiden teşekkür ederim 🙏