Sma optipro 2 numaralı mama kullanıyorum bu sabah bebeğime mama yaparken içinden cıkan isimsiz cisim beni şok etti! Böyle bir rezalet nasıl olur, bebek maması üretiminde bile dikkatsizlikler var belli, ben fark etmesem cocugumun boğazına kaçsa Allah korusun sonu ne olurdu!! Resim de yükleyemiyorum! Cok sinirliyim cok!