ayazkus21
Merhaba, endişe etmenize gerek yok aynı durumda ben de yaşadım. şiş ve ya kızarık yok ise korkmayın kendiliğinden geçiyor 2 hafta falan.
sadece o yere kuru ve temiz tuttun. havalandırın iyice, üzerine bir şey kapatmayın.akıntı olursa temiz bir pamukla temizleyin dikkatli bir şekilde, şişlik ya da kızarık olursa mutlaka doctorunuza danışın, antibiyotik falan yazar size. geçmiş olsun. 🌸