Daha minicik midesi ne ki onun , sütüne güven gayet de iyi sütün onun ayına göre falan , geçici bir durum olabilir emzirmekten vazgeçme , lütfen sütün var iken mamaya geçme derim , çişli bezlerinden anlayabilirsin doyup doymadığını. Hani mamayı ne ile verdin bilmiyorum ama lütfen biberon kullanma eğer illa vereceğim diyorsan. Mamayı içmiştir çünkü farklı bir tat , biberon ile verdiysen de kolay içmiştir. Bunu 4.5 aylık bebeği olan ve sütü var iken emziremeyen bir anne olarak söylüyorum , eğer mama vereceksen lütfen biberon ile verme tamamen meme reddi yaşıyorum