Mrctttt Merhaba geçen ay adetim ayın 1 de gelmişti. 3 gündür ise kahverengi lekeler gelmeye başladı sadece leke. Eşimle korunuyoruz. Adet sökülmediği için mi böyle geliyorkı yoksa gebelık aramalımıyım altında