atak haftasımıdır her ne zıkkımsa canımdan bezdm artık w aydır kendıme faydam yok bebegımede olamıyorum uykusuzlukdan sürekli uykum bölünüyor 3 saatte bir uyanan bebegım 45 dk 1 saatte uyanır oldu hayır acda degıl sutumde var korkuyor uyanıyor sıcrıyor uyanır meme agzında kımı zaman emmeden bıle uyuyor yeterkı o meme agızda olsun bensız duramıyor neredeyse nr olur bacikolar yol gösterin 8 aylık olacagız 1 hafta sonra uykusuzluk bas agrısı yaptı artık bor care verın ne yapım lavanta cayımı yapayım besıgıne lavanta mı koyayım uzun uyusun dıye bazen tek meme ıle uykuya dalıyor bazen 2 doyuyor yanı ac kalsa anlarım kg yerınde bazen uyurken gazını cıkarıyor bazen hıc cıkarmıyor hadı gazı var desem ona uyanıyor yanı ısın ıcınden cıkamıyorum buyudu artık bugunker gececek ama ben helak oluyorum tum gun