4 ay 10 gün olduk babası hastaydı sonra bana geçirdi benden kızıma geçti. Dünden beri de hırıltısı var. Burun akıntısı da damla ve aspiratör uyguluyoruz. Odaya soğan koyduk burnunu açsın diye ama olmadı. Burundan nefes aldığı için geceleri düzenli uyuyan bebem 2 kere uyandı. Çok üzülüyorum doktor bitkisel şurup verdi onun dışında ne geçirebilir? Yardımcı olur musunuz?