balpetegimmmm öncelikle geçmiş olsun benim bebeğim de tam 3 aylıkken grip oldu
hiçbişeyi yokken bir anda hapşuruk öksürük burun tıkanıklığı başlamıştı. Hemen yıkadım, yattığı odada buhar makinesini hep açtım, başucuna soğan karanfil koydum, burnunu serum fizyolojikle sık sık nemlendirdim hapşurdukça temizledim, bebek vicksi yoktu normal vicksten bebeğin kendi serçe parmağının ucu kadar ayak tabanlarına sürdüm bir de normalde düz yatıyordu reflü yatağında yatırdım burnu rahat aksın diye ertesi gününe bişeyi kalmadı çok şükür. Bir de çok sık emzirdim