Merhabalar bir aydır verem aşısının izi belirginleşmeye başlamıştı kırmızı nokta şeklinde. Son bir haftadır boyutu büyüdü,şişkinlik ve kabuklu bir hal almaya başladı. İnternetten araştırdığım kadarıyla normal ve 10 haftaya kadar iyileşeceğini yazıyor fakat bebeğim 4 buçuk aylık 10 hafta oldu ve daha yeni yara boyutunda. Sizlerde nasıl oldu bilgilendirir misiniz arkadaşlar ? Ne kadar sürede iyileşir ve klasik deri renginde ize ne zaman dönüyor ?