Gerçekten burun yüzü çok değiştiriyor ve tek tutkum hayalim güzel bir burnumun olması. burnum cok çok kötü değil biliyorum ama takıntı işte. Dudaklarım küçük biraz burnum büyük ve şekilsiz oldugu için yaptırmak istiyorum. 2 cocuk var büyüğüne gündüz kaynanam bakıyor küçüğüne ben bakıyorum evde 1 yaşında. 20 bin tl kadar param var. zaman sizce dogrumu? daha önce ameliyat geçirenlerin maliyeti biraz daha yüksek oluyormuş benimde burnumda daha önceden düşüp çatlatmıştım. yani 15-20 arasıdır büyük ihtimal. Sizce cocuktan dolayı ertelemelimiyim? şimdi 1 haftada şişlikler morluklar iniyor. Yani 1 haftanın içinde değişiyor burnun ve herşey geçiyor. Ve korktugum şey ya bana yakışmazsa doktor çok iyi bir doktor fakat ya bana yakışmazsa ama güzel bir burun kimde çirkin durabilirki ? tavsiyelerinizi fikirlerinizi bekliyorum.