Öksürük için günde bir fincan kekik çayı bol bol su için prospan şurupta iyi geliyor, birde Şu bebeklere yapılan sarımsak zeytinyağ karışımı var ya ayak tabanına sürüp çorap giydiriyorlar ben hiç denemedim gerek kalmadı inşallah kalmazda onu çok söylüyorlar işe yarıyor diye onu deneyin isterseniz kendinize. Rabbim size ve ailenize tez vakitte şifa versin çok geçmiş olsun.