VMS 5 aylığız aklınıza gelebilecek herşeye alerjisi çıkıyor ayçiçek yağını bile eledik şuan hasta ilaç bile veremiyorum geçecek mi bu bilmiyorum artık çok yoruldum:(
konubebek VMS yağa alerjisi olduğunu nasıl anladınız benim oğlumuzda alerjisi var da yumurta süt havuç ev tozu hepsine var
Bebegimicin1 VMS sabret canım bu sürede çok yoruluyosun bazen şsyan ediyorsun ama geçiyor ben oğlum 16 aylık olasıya kadar besin alerjisiyle savaştım bende oğlumda diyet yaptık süt yumurta peynir yoğurt kırmızı et tos köfte pide kebap lahmacun sevdiğin ne varsa yiyemedim ama şükğr geçti alerjimiz bende oğlumda yiyor artık şükürki neye alerjileri oldugunu biliyorsunuz ona göre diyet yapıp kensinize yiyebilceğiniz besinlerle liste yapıp listeyi açabilirsiniz farklı tarif ve uydurmasyon tariflerde instagram en iyi yol gösterici olabiliyor alerji sayfaları alerjik olan insamlar tsrifler diyetler paylaşıyo onlar işi azıcıkta olsa kolaylaştırıyo
mka2020 VMS 18 aylığız, tek yediği şey brokoli , havuc , üzüm, yesil elma cocugmun resmen karnını doyurcak hiç bişey yok ne versem alerjı yapıyor , artık stresten geberıyorm
Neseli5 Bebegimicin1 instagram da bildiğiniz sayfa varsa yazar mısınız acaba? Bizimde alerjimiz var, şuan neye olduğunu anlamaya çalışıyoruz süt ve süt ürünleri ile başladık diyete bakalım tam olarak geçmedi ama başka doktora da gitmek istiyorum
VMS Bebegimicin1 yiyebileceğim o kadar az şey var ki sürekli bebeğimi sıkıntıya sokacak birşey yemiş oluyorum inşallah geçer:(((
RuzgarMommys Allah sabi versin zor ama.geçiyor umudunuzu kaybetmeyin. Bazen aslinda yağa değil de ona konulan bir koruyucu katki maddesine alerjisi oluyor Paketli hersey o yüzden sakincali geliyordu bana da. Zeytinyağı kullanın
VMS RuzgarMommys öyle olduğuna eminim paketli birşey yemiyorum çünkü ayçiçek yağı vardı sadece onu da eledik
mka2020 VMS 3-4 gün sürekli herşeye ağlıyor çok huysuz oluyor alerjıye bağlı midesinde yaralar olmş ve reflüsü var. Bağırsaklarıda Gaz doluyor , karın ve mide ağrısı yapıyor
AA201207 VMS geçip gidiyor merak etmeyin belirtileriniz şikayetleriniz ne şiddette bilmiyorum ama 6.ayda düzelme olmaya başlıyor genelde