Arkadaşlar oğlum üç yaşında iki haftadır grip ve bir türlü geçmedi antibiyotik öksürük şurubu doktor verdi ama katıla katıla öksürüyor balgamlı genzi dolmuş cikaramiyor en son nefes kusarsa rahatlıyor pekmez bal ıhlamur zencefil limon hepsini herşeyi verdim yok delircem ne yapmamız lazım bı söyleyin nolursunhz