Kaan25_ Eymenegeli biz sadece anne sütü kullanıyoruz ay inşallah bende buhar makinasını ilk fırsatta alacağım önereceğiniz marka varmı uyguna
Eymenegeli Kaan25_ ben ablamdan kalan bi makina kullaniyorum , oldugu yerinislatiyor carsaf seriyorum idarelikden kullaniyorum onu simdilik bende alacagim bi arastirmadigim bi fikrim yok acikcasi 🤭