Kizlar bebegim 15 aylik sürekli ısırdı bugün mememi. En sonda felaket bi şekilde kanatti gogüsüme dokunamıyorum suan felaket ağlıyor bende emziremiyorum ayrıca emzirmektr istemiyorum böyle yaptığı için sizce ne yapayım memeden keseyim mi bide korona olmuşuz kızımla ne yapacağım bilemedim suan çizgi filmlerle oylamaya çalışıyorum