Zeyna_ 10 aylık bebeğim var ve saat başı uyanmaktan psikolojikmen ve bedensel olarak çöktüm. Doktorum gelişimin iyi olduğunu ve kesebilecegimi söyledi. Nasılsın kestiniz gece beslenmesini direk mi yoksa aşamalı olarak mı ?
Yigitkomuz_ Zeyna_ ben direk kestim cnm 2 yasinda sütu biraktrdm ozmaan ve çok rahatladm ya uykusuzluk mahvediyo insani önce emerek uyuyosa onu kes uykudan önce emzr sonra gece kalktığında cok ağlarsa su falan ver memede ee ee dedi diye anlat yarın sabah emicez de tabi küçük daha ama genede anlat bilsin ins kolaylıkla atlatrsnz
Balbademim3 Zeyna_ Benimki 21 aylık hâlâ emerek uyuyo bir türlü gece emmesini kesemedim çok geç kaldım bu ara daha çok düşkünlük başladı memeye. Çok zor bende kara kara düşünüyorum.
Zezz Zeyna_ neden saatbasi uyaniyorsun ben cocuk ne zaman uyanirsa o zamsn emziriyorum 2 aylik 2 gun oldu
Zeyna_ Yigitkomuz_ gerçekten öyle mahvoluyorum. Yok emerek uyumuyor emzik ile kendi kendisine uyuyor. Kademeli denedim çünkü yapamadım. Direk keserken kaç gece çok aglar acaba ? Baya çığlık atıyor vermeyince çünkü
Yigitkomuz_ Zeyna_ aticak sonra gecicek cnm 3 günde düzene oturur bende hep erteledm 2 yila kadar çok zor oldu valla cok yipttti o sürec 3 gun ağlasın unutur
Zeyna_ Balbademim3 her saat başı okadar az emiyor ki doyumluk olması imkansız. Bu bağı da koparmak istemiyorum inanın ama ona karşı davranışlarımıda etkiliyor uykusuz olunca. Sizin baya büyük aslında sanki o dönemde anlatarak konuşarak biraktiriyorlar
Zezz Zeyna_ uyanıyorsa ayri 3 saate vi emzirin diyolar oyle yaptim 2 aylik olduk dun doktor 5 saat uyursa uyandirma emzirmek icin dedi