Mucizemsinsenn Elifxx12 bence isimler tek tek daha güzel “ asil ” ege gibi iki isim yan yana ağır olmus fikrimi de sorarsiniz ege 🥰
Babybloom Elifxx12 çok farklı fikir çıkmış ama bence de asil başka bir ismin başına gelmemeli o zaman sıfat gibi oluyor. Onun dışında 3 isim de güzel bence