Merhaba kızlar 1 yaşında kızım var 2 haftadan fazla oluyor gözlerini kaşıyor ve gözleri kızarıyor aynı zamanda cok hafif burun akıntısı ve burun tıkanıklığıda var. Doktora götürdük göz damlası verdı ama hala aynı devam ediyor kaşımaya. İnternetten araştırdığım kadaryla bu belirtiler mevsimsel alerjiymiş.yani demem o ki kızlar bu durumu yalayan başka annelerimiz varmı neler yaptınız ve faydasını gördünüzmü.biraz uzun oldu kusura bakmayın 🖐💕