Umay3840 Benden babasından Baska birini görsün aglıyor özelikle kucaklarına aldıkları zaman deliye dönüyor misafir geliyor feryat figan napmm lqzm nasıl alstrcm bu durumu yasayan var mi….
ToprakandMom Umay3840 Dönemsel bir durum. Benim bebeğimde aynıydı. Eve biri gelsin ben birine gideyim aynı oda da asla duramazdık. Hatta lendi evimizden başka bir evi bile anlar ağlardı. Hatta ve hatta babasında bile ağlardı. Ama geçiyor 😇
Mom4565 Umay3840 😂😂 hepsi aynı benimki de ağlardı bı misafir gelince baş bas bağırdı geçiyor merak etme 4 aylık şimdi alıştı gürültü oluyor tanımadığı insanların hâliyle stres oluyor bebekler
Badem Umay3840 bu geçici bir süreç. Benim oğlumda öyleydi misafiri mutfakta beklettigimi bilirim krize girerdi. 8 ayında falan geçmişti diyebilirim. İnşallah sizin daha erken geçer
Umay3840 ToprakandMom ayy ıns canm cocuguma yabani gözüyle bakıyorlar bir de diyorlar bu cocuk ne kadar yabani diye kurban olsnlar cok sınrlnym o laflarına
Mom4565 Umay3840 Yabani olan çocuk değil kendileri 😂 demek ki hiç çocuk görmemişler poposunu yesinler😂