MyEternalLoveNoyann Uyudu uyuyali inler gibi hı hı hı diye sesler çıkarıyor neden olur acaba ya yatamadım bı turlu gazımi var acaba dedim aldım kucağıma ama yok gazda çıkmıyor öyle de derin uyuyor ki kaç kere aldım koydum uyanmadı 41gunluk bu arada
atlassmom_ MyEternalLoveNoyann Rüya görüyor olabilir benim oğlumda genelde o şekilde sesler çıkarıyor gazı yoksa endişelenmeyin
Duygunida MyEternalLoveNoyann inanmıyorum ya aynısını yaşıyorum şu an ilk defa uykuda inliyor uyuyamadım bende
Bebegimicin1 MyEternalLoveNoyann bi derdi varsır mutlaka ya gazı vsrdır karnı ağrıyodur biraz karnına masaj yap gaz çıkartmaya çalış kıp kırmızı çıkarıyomu ıkınmaya çalışıyomu onun gibi seylr yapıyosa gazı vardır sen nekadar çıkarırsan çıkar onlar gaz yapacak bişey buluyolar
asiltonunmommysi Duygunida MyEternalLoveNoyann benim bebeğim de öyle gazı olduğu zaman inliyor canım sabaha kadar sabaha karşı tüm biriktiğirdiği mamayı yapar biter
MyEternalLoveNoyann Duygunida insanı çok korkutuyor demi değişik bişey anlam veremed valla sabah kontrolumuz var sorcam doktora
MyEternalLoveNoyann Bebegimicin1 hiç gazi var gibi bı inleme değil de çözemedim valla bugün kontrolumuz var bakım bı sorcam
Duygunida MyEternalLoveNoyann evet acı çeker gibiydi burnu hafif tıkalıydı az önce de atesi 39a çıktı. Sanırım üşütmüş
PrensesimEla MyEternalLoveNoyann belki de huyudur 😀 benim kızım 3.5 aylık doğduğundan beri o şekilde sesler çıkarıyor uyurken başta gaz mi dedik ama gaz sorunu da bitti şuan bu mesajı yazarken bile hala o seslerini dinliyorum
MyEternalLoveNoyann Duygunida ayh kuzum benim çok geçmiş olsun 😔 benimkinin de var ya boğazında balgam mi var ne var bilmiyorum valla 10da randevumuz var bakalım ne dicek doktor
MyEternalLoveNoyann Duygunida sordum doktora bugün olur o normal gazı olabilir rüya görüyor olabilir korkma bişey olmaz dedi
Duygunida MyEternalLoveNoyann bizim ki çok ağır nezle oldu gözlerinden yaş akıyor burnu her dk aktı geçen parka götürdük çok rüzgarlıydı geri döndük ama ağızdan yedi soğuğu 😭