Merhaba 15 aylık bir oğlum var. Doğduğu günden beri uyku problemimiz var. Bir hafta düzene girdi sadece. En erken uyuduğumuz saat gece 12. Gündüz az uyutuyorum olmuyor,çok uyutuyorum olmuyor. Ağrısı vardır diye ilaç verip uyutuyorum olmuyor. 5 dakika uyuyup uyanıyor. Sonra saatlerce uyumuyor. Artık gece 3 de 4 de uyumaktan harap oldum. 😢