MerzukAlya valla benimde başıma gelmişti Bepanthol. hematen .dalının pişik kremi ni doktorun bana yazdığını kullandım oğlumda pişik geçmiyordu.ıslatsa dahi hemen değiştirirdim bezini fakat artık kanıyordu umudum kalmamıştı eşimin o eski klasik vazelin ni vardı bana getirdi dediki bunu sür çok iyidir korktum sürmeye bı o kalmıştı sürmediğim denedim biraz çok sürdüm .bir kaç saat sürdü bebeğim altını kirletmişti değiştireyim dedim birde baktım ki İnanın yüzde 70 yada yüzde 80 ni gitmişti hemen gene sürdüm .akşama kadar kalmadı pişik her bez değiştirdiğimde iyileştikten sonra azıcık sürerim ki gene pişik olmasın diye artık her yerde benimle O PEMBE PİŞİK KREMİ İYİ beyaz olanı iyi değil ŞEFFAF KUTUDA PEMBE VAZELİN OLAN 3 yada 5 TL’ye falandır bizim burda inanın eşim sür diyince ucuz diye alay ettim bumu pişiğe iyi gelecek dedim .eskiden anneannem kullanırdı