Bebeğimi akşam uyuttum sağolsun üst katta yaşayan kendini bilmez 3 5 insan var ne zaman ne yapacağını bilmez küt küt ses yapar çocuğumu uyandırdı 7 de yattı 8de geri kalktı ve bu saat oldu hala uyutamiyorum sallıyorum ayağımda çok uykusu var ama çığlık atıyor kendini kasıp ne yapacagimi şaştım eşime okuttum kendim okudum hala ayakta ne duruyor ne uyuyor ne susuyor ne yapabilirim kızlar bilgisi olan varsa yazsın lütfen neden böyle yapıyordur sebebi nedir acaba korkarak uyandığı için mi.