Merhaba anneler. Oğlum 6ay 6günlük. Dün gece çok sık uyanmıştı ve huzursuzdu. Hastalık belirtisi olduğunu düşünmemiştim. 😩 Bebeğim 4. Ayımıza girmeden maalesef memeyi reddetti ve ne yaparsam yapayım kabul ettiremedim. Bebek maması kullanıyorum yeni yenide ek gıdaya başlıyorum. Akşam üstü hafif ateşi vardı calpol verdim. Rahatlayıp uyudu fakat az önce ağlayarak uyandı. Burnu tıkanmış hemen açtım. Ateşini kontrol ettim yok ama çok huzursuz. 🙁 Ne yapacağımı bilemedim lütfen tecrübeli anneler yardım edebilir mi ? Uyguladığınız evde rahatlatıcı şeyler var mı? Ya da hemen hastaneyemi başvurayım bilmiyorum. Lütfen yardım edin 🙏🏻