Merhaba kızım 20 aylık 6aylık emekledi 11 aylık yürüdü gelişimi ilerdeydi yeme içme sorunumuz pek yoktu halada çok yok , benim size sormak istediğim küçüklüğünden beri aşırı hareketli çocuk resmen yürümeyi koşmak için öğrenmiş gibi yere bırakınca koşmaya başlıyor , oyuncaklarıyla pek oynamaz hemen sıkılır , ama çok akıllı her dediğimi yapar , bu pandemide çok sık çocuklarla karşılaşmadı ama görüştüğüm arkadaşlarımın çocuklarıyla hep sarılmak istiyor ellerini tutuyor vs hem küçük hemde bilmediği için pek oyun kuramıyor ama çocuklara zarar vermez asla fiziksel olarak, hiç yorulmaz hep hareket halinde evde de , bu durum düzelir mi yoksa bi çocuk psikiyatri yada psikoloğa götürmeli miyim çok endişe ediyorum bu durumdan , tabi ki çoğu çocuk hareketli ama yinede sormak danışmak istedim sizede