Kizlar kızım hasta. Dün baya 39.5 ateşi gördük. Bugün de haliyle sık sık kontrol etmek istiyorum ama kızım deli gibi ağlıyor. Bizde koltuk altı için kullanilan var. Acaba bir tane de temassız mı alsam diyorum. Ama ne kadar doğru ölçüyor emin olamadım. Kullanan var mı ? Ona göre yarın Alicam