Merhaba arkadaşlar doğum yapalı bir yıl oluyor ama bendeki travmasını hala yaşıyorum. Kendim isteyerek sezaryeni tercih etmiştim. Doğumdan önceki gün o kadar çok heyecan yaptım ki, panik atak geçirdim. Gece 12 den sonra da hiç bir şey yemediğimden açlıktan ve heyecandan mide bulantısı yaşamaya başladım. 9ay kusmayan ben son gün hastaneye giderken 2 3 kez kustum. Doğumu hiç anlamadım çok iyi ve hızlı geçti. Bittiğinde bunun için mi heyecan yapmışım ben bu kadar mı dedim hatta. Ameliyattan 1 saat sonra falan acayip bir bulantı ile çok şiddetli 3 kez kustum. Ardından baş dönmesi ve sürekli bulantı hali. O kadar kötüydü ki gece yarısı ayağa zor kalktım. Hastaneden çıkana kadar sersemlik ve bulantı hali devam etti. Hiç böyle olacağımı bilmiyordum. O günden beri bu durum bende travma olarak kaldı. İkinci çocuğu kısa süre sonra düşünüyordum ama bu şekilde olduktan sonra ondan da korkmaya başladım. Benim kadar kötü sezaryen yaşayan oldumu, çevremde hiç yok bu şekilde. Tamam anesteziyi attım hiç bel, baş ağrım olmadı ama tam dikişlerimi hissetmeye başlamıştım kusmaya başladım gerçekten çok kötüydü. Bulantıdan bebeğimi kucağıma bile alamadım.