Bebeğim 1 yaşına giricek neredeyse 1 aydır geceleri sık sık ağlayarak uyanıyo gündüz uykusu deseniz sürekli ağlamalı uyanmalar diş diyorum jel aldım granül aldık ağrı kesici verdim yine aynı hiçbişy fayda etmiyo. Normalde geceleri artık uyanmaması gerekiyo ama hiç uyumuyo neredeyse ordan oraya atıyo kendini uykusu olduğu halde ağlıyo bi anda oturuyo ayağa kalkıyo falan napıcam bu durumu yaşayan var mı yardımcı olun çok yorgun ve uykusuzum