Busbae aynı durumları yaşadık 17.aya girdik biz de, 11.aya kadar ne güzel uyuyordu beşiğinde ama sonra sığmamaya ve kendini uyandırmaya başladı, geniş yatak istiyor rahat ediyor, eşim de sürekli kanepede kötü olunca çareyi, yatağımızın yanına, bekarlıktan kalma tekli yatağı yapıştırmakta bulduk🤷♀️ Şimdi 3lü yatağımız yurt yatakları gibi görünse de herkes huzurla uyuyor şükür😁🧿🧿🧿