Fikret 5 aylık olduk hala cok kusuyo oglum
doktora her defasında soyledım cok emıyo gaz olustugundna normal dedı
beslenme arakıgını uzatmamızı tavsıye ettı ama ne öumkun sureklı emme pesınde tokta olsa o yuzdne engel olamıyorum ben
mumkun oldukca sık sık emerken ayırıp gazını cıkarmaya calısıyorum cok sık emdıgınden dolayı daha bı saat oncekını hazmetmeden tekrar emıyo😒bı ay sonra kontrolu var yıne soyluycem mesela bakalım ek gıda donemıne gecınce duzelır dıyo cogu kısı cevremde ınsallah bıter