Bence korkmayın birşeyi yoktur bende ilk öyle korktum ama benim bebeğim bebekliginden beri seslere çabuk tepki veriyordu kokuyo irkiliyor şuanda beş buçuk aylık oldu önceye gore korkması irkilmesi kalmadı önceden korkup ağlardı seslere şuanda da heyecan yapınca bazen elini titretiyor ama kötü düşünmek istemiyorum.