Seeyyyda Selam güzel anneler 🐥 emzirme dönemindeyken saç boyatma hakkında ne düşünüyorsunuz? Süte geçer mi, bebeğe bir zararı var mıdır? Saçımı boyatmak istiyorum ama bu sorular aklıma takılıyor 🤔
HazalOzan Seeyyyda dogumdan 20 gun sonra boyattim hala da emziriyorm sacimi da boyatiyorum hic bi sorun yaşamadım. Boya sute neden gecsn ki 😁
AhsenBelisinAnnesi Merhaba aynı durumu bende yaşıyorum çok kararsızım aynı zaman da da çok mutsuzum hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiç işlem görmedi saçlarım ve hamilelik sonrası saç dökülmesi yaşıyorum aşırı psikolojim bozuldu😢
Seeyyyda HazalOzan çok saçma dimi😃 ama internetten şöyle bir baktığımda boya kimyasalları saça geçer yazıyordu 😒
AhsenBelisinAnnesi Seeyyyda kimyasalın geçmesinden ziyade kokudan dolayı önermiyorlar genel olarak 🤷♀️
HazalOzan Seeyyyda saça geciyodur da deriye falandır sute gecene kadar 😁 Boyatabilirsin bence icin rahat etmesse de bitkisel boyalari kullanabilirsin
tenceretavakuskana Kızım 8 aylıkken boyatmıstım ben kokusununalmasın dıye bıkac gun kapattım saclarımı hep cunku yıkansada o boya kokusu sınıyo bıraz saca gecınce normal emsırdım bı sorun yasamadım sımdı olum bıraz buyusun yıne boyatıcam