MeRce nasıl bir hırıltı bilmeden yorum yapmış olucam ama benim bebeğimde de doğduğundan beri hırıltı var. Doktor doktor gezdik ciğerlerinde bişey var sanıp hatta acile bile gittiğimiz olmuştu o kadar yoğundu ilk zamanlar hırıltısı. Sonra bi doktor yumuşak kıkırdak ondan oluyor demişti. Yani kıkırdağı gelişmediği için önemli bi durum değilmiş. Büyüdükçe gelişecek ve geçecek demişti. Ama genzine bişey kaçmamasına dikkat edin o dönemler daha çok çoğalıyor. Eğer sizinkide öyleyse. Şu an bebeğim 5 aylık hala hırıltısı var ama eskisi kadar değil. Sanırım 1 yaşına kadar sürüyormuş.