Zynp26- bı masallahımı alınız nazar degmesın olması gerekn bu o yuzden hıc gece kaldırmayn
ayına gore xaten kılo boy kontrollerınde normalse de sorun yok kı zaten gece beslenmesını bırakması bu yasında olmalı o yuzden sızınkı kendı duzenını kurmus hıc bozmayın 🙏🏻Bız bıle acıkınca kalkıyoruz gece demekkı ac dgıl uyanmıyo acıksa tabıkı kalkar emın olun