Merhaba güzel anneler;
10aylık oğlum 4gün önce yüksek ateş ,titreme ile acile götürdük,39,4tü gittiğimizde ateşi.Kan ,kaka ,idrar her testi yapıldı temiz çıktı,ama oğlum hala ishal,günde 4,5kez kaka yapıyor .Diş ishali olabilir mi bilmiyorum,8tane dişimiz var onlar çıkarken hiç böyle olmamıştı,bilgi sahibi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim 😢