Elisa1221 Derler canım due daha bir emeklesinler bir yürüsünler bu çocuk üşüyo hasta vs vs bir sürü şey diyecekler kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama sana canı gönülden tek tavsiyem duymayacaksın çünkü stres senin ve yavrunun baş düşmanı bak ben stresten sütü kesilmiş bi anneyim 6 aylıktı yavrum ağlaya ağlaya verdim biberonu ve emzirme aşığı biriydim şuan 13aylık diyorum ki emzirebilsem ne güzel olurdu ama boş. Ha belki gün gelir mama verme durumuna gelebilirsin senin tercihin. Bebeğin ve senin aranda herzaman senin düşüncen tercihlerin ve huzur olsun başkalarının ne dediği boş kimseyi kırma he de geç ama asla kafana takma bol sütlü ayların olsun inşallah 🥰🌼