merhabalar 33 gunluk bebegim kucak disinda uyumuyor (inanin alistirmamak icin ugrastim ama ilk geceden beri boyle huyu oyle demek ki) butun gece kucagimda tutamayacagim icin kendim sirt ustu yatiyorum uzerime de yuzustu onu yatiriyorum boyle 3 4 saat uyuyabiliyoruz, sorum bebek icin zarari olur mu? omurga gelisimi veya solunumuyla ilgili