4,5 aylık bebeğimin kolundaki verem aşısı yeri iltihaplanıp patlamış kendi kendine, hem iltihap hem kan gelmiş zıbınının koluna. Mikrop kaptı sandım korktum hafif sıkınca yine iltihap aktı kanla birlikte. Steril gazlı bezle baticon sürüp kapattım ben de. Ama galiba normalmiş ve müdahale etmemek gerekiyormuş. Keşke baticon falan sürmeseydim bir şey olur mu sizce? Aşı sonrası kızarıklık yara kabuklanma olabilir demişti hemşire ama iltihaptan ve bunların 1-2 ay sonra olabileceğinden bahsetmemişti hiç :/ Olursa 1 hafta içinde falan olur sanıyordum, bir şey olmayınca da o ihtimal bitti sandım ne bileyim :/ Bir şey olur mu?