Doğumun üzerinden 10 gün geçti hem içte hem dışta fazlaca dikişim var. Zor bir doğumdu. İlk zamanlar çok fazla dikişlerim ağrımadı ama 2 gündür hiç oturup kalkamıyorum desem yerdir. Kuru tutuyorum arada bir aynayla kontrol ediyorum. Dikiş bölgeler biraz şişmişte ipler kayboluyormuş gibi görünüyor. Ne yapsam iyi gelir bilemedim varmı tavsiyesi olan?
(doktoruna görün demeyin çünkü imkanım yok, bulunduğum ilçede kadın doğumcu yok kendi doktorum 80km mesafede onada gitmek zor oluyor)