selam kızlar 4 ay 5 günlük oglum var yaklaşık 20-25 gündür huy değiştirdi sürekli aglayan daha az uyuyan aglarken memeyi reddeten sabah ağlayarak uyanan bir bebege dönüştü😏 uyurken kucak istiyo uyutma seanslarım resmen işkence ne belim kalıyor ne sırtım🤨 o kadar yoruldum ki bugun aynaya bakınca kendi halime şok oldum. Doktora gittiğimizdede atak diye bişey yok dişi çıkıyor cocugun ondan huzursuz dedi. İnternette baktın atagın bitmesine 12 gün var diyor. Velhasıl kelam gerçekten düzeliyormu 12 gün gecince bir mucizemi olacak😅 delirmek üzereyim imdat yardım eli