Minel123 Merhaba kızçeler kısaca anlatayım. Bir bucuk aylık bebeğim aşırı gazlı ne yaptıysak fayda yok 😰 son bir haftadır mama içerken gazdan ıkınmaktan içemiyor 🤦♀️ Var mı aranızda benim gibi olan yoksa korkmalı mıyım