Kızlar şuan eşim pozitif benimde belirtilerim var ama test yapmadılar bebeğim 10 aylık geçen hafta bebeğim hastaydı burun akıntısı halsizlik iştah kaybı vs ama şimdi o iyi biz böyle hasta olduk büyük ihtimal o oldu ve şuan atlatma süresinde benim sorum kovit geçirmişse eğer şuan bizden ona tekrar geçme şansı varmıdır yaklasmayalım diyorum ama illaki yaklaşmak zorundayım cocuguma Ne yapabilirim 🥺