Hanimalar bebegim 9 aylık kan tahlili yapmak için sağlık ocağına gittim parmağından kan aldılar düşük çıktı doktora gittim kan tahlili yaptık sonuçlar pazartesiye kaldı 29 Ekim tatilmis ondan merak ettim başına gelen varmı ne yapsam değerler yükselir açıkçası kan ilacını arada bir vermeyi unutuyordum ondan oldu herhalde 😞😞 suçlu hissediyorum kendimi