İyi geceler arkadaşlar oğlum boğaz enfeksiyonu oldu ilaç kullanıyoruz doktor iğne de yazdı. Öksürük burun akıntısı durdu ama gene halsiz hastalıktan dolayı ve iştah hiç
yoook😣 çok üzülüyorum ancak süt içiyor 2,5 yaşında. Ne yapsam yemiyor durumu normal mi😞 kafama takmaktan baş ağrılarım çoğaldı 🥲