Benim bebeğim de aynıydı. Gazı için doktor önerisiyşe 2 damla değiştim. Bebeğim rahatladı sonunda. Bir de kilo alımı yetersiz olduğı için mama başladım dr önerisiyle. İkisi bebeğime çare oldu. Geçiyor merak etmeyin. Ben de hiç geçmeyecek sanıyordum. Kabus gibiydi. Çocuğum hep mutsuz huzursuz olunca insan çok üzülüyor. Sizi çok iyi anlıyorum