Kızlar 39 günlük bebeğim fazla mücadelede baya yıprandı..bioga ve relaktaz kullanıyoruz fakat bioga bağırsak düzenleyici zaten ona devam edicem ama relaktaz pek işe yaramadı hala çok ıkınıyor uyuduğu uyku burnundan geliyor yavrumun..
nurse harveys denemek istiyorum acaba sizde durumlar nasıl?