Merhabalar, benim oğlumda 11 aylık ben hep değiştirdim özellikle 8.aya kadar gece bir kere kalkıp bezini alıyordum zaten uyanır mutlaka gece emmek için o ara degistiriyorum, aslında yatmadan önce değiştiriyorum ama içim rahat etmiyordu çok küçük vücudu çok hassas diye şimdi uyumadan önce değiştirip sabah aliyorum hemen , ama sizin bebeginiz henüz çok küçük bana kalırsa bence uykusunu çok etkilemiyorsa bir kez değiştirin gece..