senamiray Kızlar banyodan önce yeni bez değiştirmiştim kirlenmemiş dolmamış ta yazık olmasın diye tekrar taktım sizlerde böyle yapıyor musunuz yanlış mı yaptığım
Mom262627 senamiray yok bacimniye yanlis olsun zaten uyaninca degistiriyoruz yani ben azicik yalmissa atmiyorum ozaman bizim bezleri bes dakikada bir degistirmemiz gerek ayni mesele
Berilinannesi_ senamiray Benim içim rahat etmiyor maalesef. Banyodan sonra eski kıyafetimi giymek gibi geliyor o yüzden yenisini kullanıyorum 😄
papatyaannee senamiray Hiç öyle bir şey yapmıyorum tertemiz yıkıyorsunuz bence kupkuru temiz bir bez takın bebeğiniz kendini iyi hissetsin hoş ben gün içinde bile bir kere bile çiş yapsa değiştiriyorum günde 15 bez gidiyor nerdeyse
Usengeccanee senamiray bende öyle yapıyorum denk geliyor altını alıyorum sonra banyo sonra bakıyorum tertemiz bidaha bağlıyorum kaynanama kalsa hemen değiştircek atacak. Sanki parasını o veriyor
Gizem59 senamiray gayet normal, bende bazen bakıyorum daha boş yine takıyorum, bezlerin de fiyatını düşünürsek normal bunu yapmamız ☺️
Lulemom senamiray normalde az yapmışsa değişmiyorum ama banyo yaptırdıysam atıyorum. Yıkandı temiz olsun diye 😄
Mayaliipogacamm senamiray ben değiştiririm içim rahat etmez öyle tertemiz çocuğuma kirli bezi takmak🙄
senamiray Mayaliipogacamm kirli değil sadece iki kere anca çiş yapmıştır yazık günah atmak olmaz iki dakka sonra geri yapar diye düşünüyorum 😇
Minigimmm_01 Ben bezi yeni bağladıysam banyo yaptırmam böylelikle banyo yaptığımda çıkardığımı takmam içim rahat etmiyo
mom1626 senamiray Banyodan sonra temiz bez takmamak bana biraz haksızlık gibi geliyor, tertemiz ferah ferah olmak varken 😇
papatyaannee 3MelekAnnesi3 Benim bebeğimin poposu çok hassas ben çişli bezi tuttuğumda hemen kızarıyor benimde içim rahat etmiyor zaten onu öyle tutmaya doktorumda çok zararlı olduğunu idrarın asit barındırdığı için popoda yanma hissi vereceğini söylemişti o yüzden bana israf gibi gelmiyor tabi şahsi görüşüm
kahvela senamiray aynen öyle 😂 sanki her işediklerinde bez mi değişiyoruz ne zaman dolarsa o zaman alıyoruz 😅