Volkanelif2202 Sezeryan doğum yapalı 4 gün oldu ağrılarım çok var et ezilmesi mıdır anlamadım sizin ağrılarınız ne zaman geçti bilgilendirir misiniz? Ne yan yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum karnım hâlâ şiş ve sert onun da ayrı bi ağırlığı var.
Wanderlust Volkanelif2202 mutlaka kendinizi zorlayip bol bol yuruyus yapmaniz lazim ne kadar cok yururseniz o kadar cabuk iyilesirsiniz, gecmis olsun
FatosToprakDeniz Volkanelif2202 bol su için bol bol yürüyün en etkili bunlar olur. Şişlik ve sertlik de hemen geçmez 1 2 ay geçmesi gerek. Geçmis olsun
Yasmin_deren Volkanelif2202 Sürekli hareket et canım ağrılar net 1 hafta şiddetli sürüyor sonrası pat geçiyor korkma 10 gün eskiye dönüyorsun yani
Efebebek123 Volkanelif2202 bi an eski günlerime döndüm okuyunca 1 haftada eski zamanlarında dönersin canım geçmiş olsun
Volkanelif2202 FatosToprakDeniz ama yürürken çok zorlanıyorum ve dikişlerimi zorluyor sızlıyor zarar vermez mi dikişlere
Volkanelif2202 Efebebek123 çok teşekkür ederim inşaallah dönerim psikolojim bozuldu hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum sağlık ocağında aile hekimimiz şuan rahat yürüyebiliyor olman lazımdı falan dedi
kahvekokusuu Volkanelif2202 ne kadar cok yurursen o kadar cabuk iyilesirsin canim ben 3 günde oturup kalkabiliyordum ama evde nerdeyse hic oturmadim hep yürüdüm
FatosToprakDeniz Volkanelif2202 yok bisey olmaz. Siz yürüdükçe rahatlayacaksiniz. 2 sezeryan oldum ilkinde korkudan yürümedim 1ay sürdü ağrılarım 2.de agrisa da durmadım yürüdüm hemen ayaklandim. Deneyin anlayacaksınız beni 🙂
Ruzgarbebekkk Volkanelif2202 zarar vermez eğer yatarsan daha uzun iyileşme süreci olur ben sezeryan oldum bebeğim küvezde kaldı bende tansiyondan sebep hemen çıkamadım 2 saatte bir emzirmeye kalkıp gidiyodum koştur koştur hemde sızlıyodu ediyodu hatta kesik kesik yanma vardı korkup doktora da gösterdim çok fazla hareket ettim diye baktı yok bişey daha iyi hareket etmen dedi
Zeynooo21 Volkanelif2202 ben 4 aydır sezaryenle doğum yaptım karnım hala şiş ağırıyor aşağıya kalkarken ki zorlanma bi 10 günü bulur
El-la Benim ilk iki gün oldu ama oda dogrulurken kalkarken bol bol evde yürü su iç bir haftaya bisey kalmaz ama doktorunlada yine bi görüş derim.
Volkanelif2202 El-la inşaallah yarın kontrolümüz var acaba ameliyat sırasında mi çok yüklendiler diye düşünüyorum
Erayalpp Volkanelif2202 10 gün sonra geçti benim canım acil şifalar diliyorum elinden geldiğince yürü
Merveee_94 Volkanelif2202 karnının şişliği bir haftaya anca iner ağrıların içinde öyle daha çok yeni dikişlerin ben 10-15 gün sonra rahatça yatıp kalkabilmiştim yavaş yavaş azalacak ağrıların
Volkanelif2202 FatosToprakDeniz o zaman hiç yapmiyim ben canım yanıyor diye kalkmıyorum büyük hata yapmışım o zaman
Denizkus2021 Volkanelif2202 merhaba ben 2.5 ay önce sezaryan oldum. Karındaki şişlik ve sertliğin geçmesi 1 ayı geçiyor. Benim ağrım cok fazla olmadı ama ben gerçekten ilk gün dahil hiç yatmadım hemen yürüyüşe başladım bebeğime kendim baktım. Yattıkça ve kendinizi kulak verdikçe ağrılar artıyor bence.